Mesai Arası 8


 Konular olaylar ilişkiler fikirler konusunda en mükemmeli ya da uygun olanı düşündüğümde acaba karşı tarafta da "bunun için çok uğraştım, bu işin uygunu bu şekildedir" izlenimi uyandırıyor mudur? Bir de düşünceyi ne derece iyi aktarabildiğim.

 Böyle mıymıntı bir fikri yazmak için gelmiştim buraya.

 Birkaç gün sonra...

Böyle düşünürkene birden bire sormaya başladım etrafımdaki insanlara. "Hamide nasıl biri?"

 Geri dönüşleri belki taraflı ve çokça olumlu olsa bile arada olumsuz noktaları da çekmeye çaba gösterdim. Niye yaptığımı da bilmiyorum aslında. Ama kendimi duymaya ihtiyacım varmış.

 Kişisel gelişim yönünde yazılıp çizilenlerden çok hoşlanmıyorum. Felsefe sevmeyip soru sormak gibi yüzeysel bir bakış açısı bu.

 Güzel bir tatil ihtiyacım olduğu ortada. Fakat beni ışınlamadıkları sürece gidemeyeceğim o tatile. Böyle sorularla oyalanıp duruyorum.

 Kararlar veriyorum. Misal; şiir seven ve sevmeyen adamlar arasında hiçbir fark da yok. Bunlar hep kendimin kendini inandırması, ikna etmesi, varsayıp tutulması.

  Bir de kendini bana avukat diye tanıtan adam haklıydı be okur.

 Hamide yorgun biri. Çünkü hayat onu yoruyor. Hayat herkesi yorar. Toplantı ortasında ekipler arası entegrasyonun konuşulduğu esnada gözlerimin dolmasını başka neyle açıklayabilirim. Elbette sağlıklı bir bireyim. Hayvanları ve makarnayı çok seviyorum.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri