Hüzün

Ders çalışmak yerine yapılacaklar listesi o kadar uzun ki.  Mesela artık bunalmış olabilir insan çalışmaktan. Dışarıdaki kar da bir türlü kalkmayınca işte böyle saçmalıklara girişilebilir.


 Bunlardan sonra ortaya çıkan görüntü.

 Duvarda asılı olan programa arkamı döndüm ve bunu yaptım dün akşam. 

Sınav çıkışında meşhur Tarhana Baba'ya gittim. Malum Uşak'ın tarhanası meşhur evdekilere alayım diyerekten. Girer girmez bir bardakta sıcacık tarhana tutuşturuyor oradaki teyze elinize tadımlık. Burada paylaşmak üzere fotoğraf çekmek için izin aldım ve sahibi de sağ olsun benim amatör fotoğrafçılığım karşısında poz vermeyi kabul etti.








                                                                    Şimdi İstanbul'a dönüş vakti. Elveda şehri Uşak...

Yorumlar

  1. ay ne güzelmiş burası dönüşte ben de gidiyim :)) bu amcayı bim'e gittiğimde görüyordum, poz şahane :)

    YanıtlaSil
  2. Valla diğer pozlar bulanık çıkmış koyamadım benden de bu kadar fotoğrafçı olur zaten :)
    Bir ayağını öne atıyor başka pozda değiştiriyor falan. İşi biliyor amcamız. Uzun bir nasihatte verdikten sonra bana hem onun hem benim içimiz rahat bir şekilde ayrıldım. :)

    YanıtlaSil
  3. Hamidosum senden sonra bi uyumuşum gözümü sayın yolcularımız anonsuyla esenler otogarda açtım :D

    YanıtlaSil
  4. :) Ben de eve gelince bir uyumuşum annemin aramasıyla uyandım tek gözüm açık öbürü saate bakmaya uğraşıyor garibim. Geceki uyku yetmemiş bana bana. :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  7. hamide selam...
    şimdiye kadar gelemedim şahikanın kanisi olaraktan af dilerim.

    yannız çamur bi tarafım vardır valla hamidoş derim şahika gibi bunu da baştan belirteyim:))

    daha fazla yazmak lazım...
    kim ne der...
    kim ne düşünür...
    konularına takılmadan.
    içinden geldiği gibi yazmak lazım...

    ne geliyosa.
    otokontrol yapmadan.

    işte böle hamidoş...
    mektubuma son verirken soranlara şahikaya selam ederim :))

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin Absalommm.
    Ne iyi ettin, iyi ki geldin.
    Olcak olcak inşallah ben de özgürce yazabileceğim özgürlüksüzlerimi.
    Anlamsız toplumsal baskıları atacağım kalemimden.
    Yapacağım azmettim.
    İşte böyle absalom.:)
    Selametle. :)

    YanıtlaSil
  9. hahaaaa absalom :))
    Yannız ben hamidos diyordum seninki daha bi hoş olmuş :))
    aleykumselâm derim ben de o zaman. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pamuk Şekeri

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Ferah Uyusun Ruhun...