Karadeniz Havası


 Kitap aldım iki adet.

 Uzun süredir bir çok kitabı yarıda bıraktığımdan bu defa ince ve beni sürükleyeceğini düşündüğüm kitapları seçtim. Gözlerimin dolmasına sebep olan Osho'nun Korku kitabındaki alıntının etkisinde kalmış olacağım ki başka bir yazarın yine korku adındaki kitabına gitti elim, aldım ben de.

 Zaman, mekan ve ruh halim açısından güzel bir tatil geçirdim. Çok iyi geldi. Köy harikaydı. 4 yıl olmuştu gitmeyeli ve oldukça özlemiştim. Yeşile ve maviye ziyadesiyle doydum. Bunaltan nemin üzerine esen rüzgarından, kuş seslerine ve tertemiz havasına...

 İşten bunalabilirsin, evden bunalabilirsin, fakat yaşamaktan bunalmışsan hepsi birden berbat olur. Hayattan bunalan insanların ihtiyacı tatil. Bir nefes almalık değil derin nefes almalık tatil.

 Köylü olmanın zorluklarını şive ve düşünce yapısıyla bir defa daha kendi kendime ispatladım. Hazır cevaplılık ve her şeye hakim olabilmek yorucu. Yine de Yasemin  ve bir kaç kafa dengi genç ile köyde eğlenmeyi başarabildim. Kız kardeşimin sürekli "evde kaldı kızımız" diye önüne gelene söylemesi ve köye çıkarken taksicinin 3 bin tl maaşlı oğluna beni istemesi gündem maddeleriydi ve annemin kızını sonunda biri istedi. Hevesini almıştır herhalde. :)

 Bir sürü yol yürüdüm, yürürken manzarayla soluklanıp çeşme sularından içtim. Ofiste, kentte çalışan herkesin kısa bir karadeniz tatiline imreneceği kadar güzel zamanlar yaşadım. Anneannemin annesini ziyaret edip 4 nesil fotoğraf çekilmeyi ihmal etmedim.

 Bütün bu güzellikler köy halkının konuşmalarından kendimi günahkar edepsiz olduğumu hissettirmekten geri koyamadı. Ateşlerde yanacağım sevgili okuyucu. Birinden hoşlandım gezip tozdum öptüm diye. Saçlarım kollarım gözüktü diye. Bu zamana kadar bütün yaptıklarım beni işe yaramaz bir kadın haline getirmiş. Kirliyim ben hissi. Bu his ensemdeydi. Karadeniz mükemmeldi. :)

 Eylülde Akdeniz havası almayı, alabilmeyi hayal ediyor bu kız. Kaderime ağlamaktan fırsat bulursam.

 Ek olarak enteresan müdürüm dediydi ki; şans, hazırlık artık fırsattır. 

 Hazırım, fırsat kolluyorum.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri