.






Bir leke ne çok şeyi hatırlatıyor ve yine çok şeyi anlatıyor. Kanıyorsun, kanıyorum. Rüyalar öylesine güzel ki. Ne uyumak istiyorum geceleri ne uyanmak istiyorum günlere. Uyandığımda ışık varsa şayet mutluyum. Bir varmış bir yokmuş. Sevinçlerim kadar mutluluklarım. Kitaplarla geçiştirilesi bütün düzenler, alışkanlıklar. Bak ne güzel şeyler söylüyor ikinci dakikadaki o nefes. Aslında bütün sesler iyilik söylüyor. İçimdeki hariç. Bütün ağaçların çentiklerini aşka cesur olamayanlar oluşturuyor. Çoğunluktalar ve haklılar, biliyoruz. Şu baştaki ezgi ilklerin. Nereden uydurulmuşsa bu raks. Bana aitken birden bir çok kimselerin oluveriyor. Dinledikçe çoğalıyor kimseler. Yönlendirebilecek iken kabuslar müdahele etmemenin hazzına varıyorum. Dinliyorum.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri