Çığlık Temalı Yazı

Uzun zaman sonra merhaba...

Aktif yapmaya karar verdiğim gün eski yazılarıma baktım. Ne çok sakin, ne çok dertli. Tebessümlerle okuyup, yazmayı bırakmayı birden isabetli görmüştüm. Arada bir içimde kopan tufanları küçük bir defterime not ediyordum. Hala ediyorum fakat içeriğinde hep karşı cins telaşı.

Geldim şimdi buraya kafam hayli karışık. Pür umutsuzluk. Değişenler, dönüşenler..

Ne yazayım, ne yazayım..

Mesela gülümsemeyi yazayım ve komşularımın şikayeti üzerine içine edilmesi kalsın avucumda. Nasıl hasetlik nasıl körlükse bildikleri. Çığırarak gülmeyi sahipleniyorum ben. Çığıracağım ve bunu gülerek yapacağım. Bağırarak tepinmek de istiyorum aslında. Ardındaki şaşkınlık ve sessizlik. Sanki misleri hissettirecek bana.

Afilli isimlerine karşı koyamayıp saçlarımı önce şarap sonra ateş kızılına boyattım. Yaptım diye de bir mutluluk saçma sapan. Bir şeyler sürekli yetmiyor aynı zamanda hep fazla.

Kalemimdeki pastan kurtulmak adına bir şeyler karalama çabası ancak bu kadar berbat bir sonuç verirdi bana. Neyse ısrarla yayınlayacağım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri