24 Ocak 2013 Perşembe

Bilanço


 Parfüm yasaklanmalı!

 Malum büt dönemi. Oturup inekliyorum. Hiç uyumuyorum desem yalan sayılmaz. Dün hiç uyumadım misal. Sonuç muhasebeden yine kalacağım. Ölsün yılan gözlü suratsız herif. Muhasebe yeterince zor bir ders zaten anlayamadığım o soruları neden karman çorman edip sorması. Ne oluyor biz yapamayınca anlamadım gitti. Kendini tatmin yönü mü bu yani.

 İnat ettim ya bitti mesele benim için geçeceğim. Hakikatli sistemli bir çalışma. Ömrümde çalışmadım böyle. Al yemin. Finalden farklı soracağım diye ne bu zorlama? Okuyamasın o kağıtları. Gözleri yansın. Anlatamıyor işte. Dersine gitmiyorum çünkü vakit kaybı. Defterdeki notlar karma karışık. Çözdüm hepsini ama ah bir de sorsaydın.

 Böyle kızgınım işte. Sınava giderkene yanıma bir kız oturdu. Bütün parfümü üstüne boca etmiş. Binişinden belliydi böyle olacağı. Yüzünde porselen midir nedir o makyajdan. Yüzün dudakların bir garip şekli. Şantiyeye bir karış ince topukla geliyor. Sanırsın altın bilmem ne ödülüne gidiyor. Çamur banyosu için hazırlık yapıyor bizim okul. Ayakkabım bile isyanda. Anlayamadım ki amacı neydi. Uykusuz olmasam kendime güvensem kalkacaktım yanından. Baş ağrıma ağrı kattı. Düşsün diye de çok dua ettim yalan yok. :)

 Artık kala kala şamaroğullarına döndüm. Özgüvenim düşüktü zaten de ezile ezile bir hal oldu garibim. Yine geçmeyi başaramadığım hocanın dersinden geçmişim ama artık iyiden sıkıldım, yine kendi bildiğim gibi yaptığım için sınırda geçtim. Sonra idare hukuku dersi. Geçen yıl sınava girerken ders hocası gelip 7. yılında geçti bir öğrencim deyip gitmişti. Aşağılar bir gülümseme takıp yüzüne. Hocayı sevmek ayrı şey ama bunun amacı ne ki. Ne oldu yani böyle söyleyince şimdi? Geçtim nihayetinde. 5 soru 4ü vize konusu. Sorular bizler için özenle seçilmiş.  Adillikten bahsederken neyi kast ettiğini anlayamayacağım sanırım. Benim mantık ters çalışıyor ya, millet final konularına çalışırken ben vizeye ağırlık verdimdi. Şans. Öyle bilgiyi ölçmeyle falan uzaktan yakından alakası yok. İki güne kalmaz unuturum ezberlediklerimi. 4 soruyu da aynen notlardaki gibi yaptım. Puan kıra kıra 55 olmuş notum. 80 ve 55. Neyse insaflı bu kez, 20 verdiği de olmuştu.

 Öyle bir özet geçeyim dedim can sıkıntısına. Baş ağrımdan kurtulamıyorum. Bu sınav dönemi benim için travmatik bir döngü. Uyanamayacağım diye uyuyamıyorum. Sürekli kafamda sorular dönüyor. Çözüyor çözüyor baştan bir daha çözüyorum. Kısacası uykularım zehir zıkkım oluyor. Karnım ne çok acıkıyor. Sonra midem zaten can yoldaşım benim. Ha bir de anneme mesaj atıyorum şu saatte beni uyandır diye. Mesajı görünce beni arıyor. Anne görünce değil dediğim saatte uyandırsan diyorum hani. :)

 İnternet ortamındaki ilişkileri algım hakkında da birkaç kelam edip gideyim. Bu konuda tam bir denge sağlayamasam da haksızlık etmemek veya çok fazla kaptırmamak için epey çaba gösteriyorum. Hiçe saymak olmaz, kendini adamak da. Sanal ortam içerisinde de olsa karşımda bir insan var. Zor mevzu. Ama var ve hayatımda. Kafam karışık biraz. Neticelendirdiğim vakit notunu düşeyim buraya.

 Yoruldum ki ben.:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder