İlle de İnsan


 Üzüntülerde boğulmak arzusu içindeyim. Kin ve nefret içinde hapsolmuş bu kirden asla kurtulamayacağımı bilip yetmezmiş gibi yeni bakteriler ürettiğimi düşünüyorum.

 Kavga eden iki insan gördüm dün. Daha evvel pek çok kez şahit olduğum bir durumdu bu. Şaşırmam absürd olandı. Sonra bu gün okula giderken çöpte bir şeyler arayan birine rast geldim. Gözlerimin önüne dayattı minibüsçü, tam yanımızda çöpte bir şeyler arıyordu insan. Sıkı giyinmiş olduğunu görünce teselli buldum. Hava çok soğuktu.

 İnsanız dedim önce.
 Sonra canlıyız daha öncesinde.

***

 Böyle insancıl insancıl kendimi üzerken gece şiir astığım sitelerden birinde vefadan bahseden bir yazıya yorum düştüm. Yorumlamayı pek beceremiyorum. Bu sebeple blog yazısı niteliğinde bir yorum oldu.

 Anasayfaya tıkladım ve daha evvel aramızda anlaşmazlık çıkan bir beyefendi yazı asmış. Tam da aklımdan geçiyordu. Neymiş bakayım diye tıklayıverdim. Önemsediğim bir şaire vermiş veriştirmiş. Özel üye olduğundan yazısına gittiğimi gördü ve sayfamı yenilememle birlikte kendimi yazının içinde görmem bir oldu.

 Hakaret etmiş bana. Ne yapsam diye düşündüm bir. Kendi halimde yazma taraftarıyım ben. Adımın orada yer alması rahatsızlık verdi. Mesele bana ettiği küfürler değil. En son yorumumda bahsettiklerim ve bu durum güven sarsan bir vaziyet oluşturdu. Otuza yakın kişi okudu ve yazı kaldırıldı. Hemen aldım kopyasını neyse ki. Sabah siteye girdiğimde üyelik sayfası açılmadı beyefendinin.

 Küfür ederek gitmem isteğini dile getirmişti kendi gönderilmiş bu vaziyetle. :)

 Valla bilemedim. O kadar insan insan dedim diyorum da ama bu adama insan diyemiyorum. İnsan görünümlü yaratık dicek oldum ki canlı felsefesi çıktı karşıma. Temiz yoldan ölsün de bitsin bu mesele. Ben de bunu dileyeyim bari.

 Bir de çok eğlendim. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Gecenin o saatinde şiirimin okunma sayısı yükseldi.


 http://www.acunn.com/video/o-ses-turkiye/golge-ozturk-gulcan-simsek-aynura-ahmadova-duellosu/1117

 İyi dinlenceler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri