KAN


 Daha iyiyim bolca yalnızım. İyi geleceğini düşünüyorum bana.

 Menekşeme su vermiştim geçen gün. Karşılık vermiş bana şenlenmiş kendince. Artık yanımda dolandırmayı bıraktım onu. Koydum camın önüne. Güzel kıyafetler alacağım ona da evden çıkmayı kendime iş olarak görmezsem bir gün.

 Dün derse gittim. Kimsecikler gitmemiş, hocanın odasında oturduk iki kelam ettik sonra merkezde işi varmış beni de bıraktı sağ olsun. Sadece makas almak için girdiğim marketten bir adet sulu boya, resim kağıdı, resim kalemi ve makas alıp çıktım. Yazın Pınarım sulu boya yaparken elinden alıp saatlerce vermemiştim. Dur şu kısmını da yapayım şurası da var diye diye. Sonunda verdim ama. Orada görünce de dayanamadım aldım ben de. Bu gün oturdum başına. Önce netten baktımdı dün sulu boya yapmanın püf noktalarına.

 Kağıdı koydum önüme kan çizeceğim. Zorum ne gerçekten bilmiyorum. İnsan ilk neden kan çizmek ister hiç bir fikrim yok. Becerdiğim de söylenemez. Ama kan bu. Biçimsiz bir şeydir zaten. İyi bir kaçış noktası buldum gibime geldi. :)



 Çizmek de denemez buna. Her yer sulu boya oldu. Yüzümü gözümü geçtim artık bilgisayarıma kadar gelmiş. 

 Hüzün mevsimini açmış bulunmaktayım kendime. Sorun değil de işte tehlikeli sularda yüzüyorum bu sıra o biraz sıkıntılı. Uzaklaşmak için düşüncelerden yeni birini keşfettim onu okuyorum işte. 

 Öyle.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri