Şikayetten Yola Çıkarak


 Şikayet nedir?

"Bulunan durumdan, yaşanılan olaydan, muhattap olunan kişiden memnun olmadığını, rahatsız olunduğunu dile getirme" demiş bir sözlük yazarı. Yani evet kast edilen hemen hemen bu. İlla da bir kitabi bilgiye sahip olmak gerekmez. Zaten benim kasıtlarım problemli, isteyen istediğini anlıyor kafasına göre yorup edinimler kazanıyorlar benden önce başkalarına danışıp şikayetlerini zorlamazsam eğer belirtme zahmetinde bulunmuyorlar. 

 Şimdi vaktinde belirtilmeyen şikayetiniz büyüyüp büyüyüp çığ olarak size dönecektir. Gelin hemen söyleyin kurtulun. Geç gelen şikayet üzerine eylem beklemeyin kılımı bile kıpırdatmam. 

 Sonra uslup..

 Bu konuda benden daha problemlileri de olduğunu gördüm ya ne gam. Ağız burun eğerek ifade etmekte hiç başarılı olmuyorsunuz bilginize. 

 Kabulümdür ben de biraz agresif takılıyorum. Ama bu konuda epey bir ilerleme kaydettim. Azalacak azalacak. Ben yaptım olacak. :)

 İş çıkışı ve ben yine çok yorgunum. Kafamda yazacak çok şeyim var ve okumam gereken konular. Ve ağrıdan hissizleşen belim var bir de. 

 Cümleleri bile toparlayamıyorum ama yazacağım. Kesin kanaat getirdim para, insanlığı satın alalı epey olmuş. Yadırganmayacak hale gelmiş bu durum. Mevkinin önemi maneviyatı elbetteki geçmeli değil mi!?

 Demem odur ki; madde ile mana dünyasında maneviyatı tercih ettim diye maddenin içinde dolanmayın. Mevki manevi kazanımlarınızın ödülü mü? Her ödül kullanılmaya layık mı üzerinizde? Sesimi duyan var mı? 

 Sakinim ve yanlışımı düzeltmeye gönüllü arıyorum. 

 Kalzinol, dejenfektan, kolonya, alkol karışımı kokularına maruz kaldığım çok belli oluyor mu? Neyse ki son iş günümdü. Sevgiyle selam olsun herkese.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pamuk Şekeri

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Ferah Uyusun Ruhun...