2 Eylül 2012 Pazar

Kilise İçin Isınma Turları


 Uzun süredir kiliseye gitme düşüncesi var aklımda fakat her pazar da insanın işi çıkmaz ki ama. En nihayetinde bu gün gittik babamla. Saat 13:00'de ibadet saatidir diye düşünmüştük. Gittik fakat bitmişti ne yazık ki. 09:00'da başlayıp yarımda bitiyor dediler. Haftaya artık nasipse.

 Orada görevli olan beyefendi sağ olsun bana bir odayı gösterdi. Hz. İsa ve Meryem'in tabloları vardı duvarda. İbadet sonrası olduğundan içine kum dökülmüş demir, içi derince iki tepside yakılmış mumlar vardı. Öyle zannediyorum ki o tablolar orijinaldi. Hangi döneme, kime ait olduklarını falan araştırmam gerekecek. Hafta içi eğer işten vakit bulabilirsem okumak istiyorum.

 Madem yetişemedik ibadet saatine, babamı oradan işe gönderdim ben de bahariye caddesine doğru yol aldım. Gezdim, değişiklik olsun diye birkaç mağazaya girdim çıktım hemen. Sıkıldım çünkü. Oturdum bir banka insanları gözlemledim. Karşı kaldırımda bir genç gitar çalıp şarkı söylüyordu epey bir onu gözlemledim. Bir ara cebinden bozuk para çıkarıp gitar kılıfının üstüne koydu. Kimse varlığını umursamıyordu bile. Şarkı söylemeyi bırakıp sigarasını yaktı. O sıra yanıma küçük bir kız çocuğu oturdu annesi ayakta beklerken kız "sen de otur" dedi. Kadında fevri bir çıkışma ile "hayır hadi yeter mi?" dedi. Kız önünde oturduğumuz kafeyi sordu annesine parmağıyla işaret ederek. Annesi "starbucks cafe" dedi ve elinden tutup çekmesi sözleriyle bir oldu. "Buranın önü oturulacak yer değil!" Benim gözlem yapmak için mükemmel bulduğum bankımı küçümsemişti haspa.

 Hay Allah, yazıyı yazdım bekletiyorum. Gelinlik modellerine daldım gittim. Beyaz görünce dayanamıyorum.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder