Bozuk Tartı ve Börülce


 Geçen gün tartıldımdı. Bir baktım ki tartı ciddi ciddi 44'ü gösteriyor. Ne yalan diyim sevindim. Yaşasın kilo vermişim diye. Zaten uzun zamandan beri yemek yiyemiyorum.

 Annem yemeye yemeye küçüldüğünü iddia ediyor midemin. :) Zorla bir şeyler yedirmeye çalışıyor. En son 3 yıl önce böyle girişimlerde bulunurdu. Çok zayıf bir çocuktum ben daha da evvelinde.

 Duş alma günleri benim için pek keyifli geçmezdi. Annem hep azarlardı hiç yemek yemiyorum diye. Bir de "vurmaya bile yerin yok, korkuyorum kırılacaksın diye" derdi. Bilinç altımda dayak yemeyeyim diye yemek yememe durumu olabilir mi ki?

 Her ne ise. Bir ara o kadar zayıftım ki üstüne ameliyatlarım da gelince mama vermişti doktorum bana. Süte karıştırıp içiyordum zorla. Her kontrole gittiğimde doktorum kilo almayacaksın diye ikaz etmekten de geri kalmazdı hiç ama.

 Allah'ım bir de komşumuz vardı. İş yerindeki bir bayanla aynı dönemde aynı ameliyatları geçirmiştik. Gelip gidip bize onu anlatırdı. Yok şu kadar kilo aldı, yok şöyle toparladı, böyle iyi. Bense haftada bir yarım saatlik yolu bile yürümeye üşenip bir tabak çorbayla doyardım. Doyuyordum işte ne var.

 Sonrasında duydum ki kadın çok fazla kilo almış, doktorunun uyarısıyla spora başlamış. Benim bir bildiğim varmış da kendimin bile haberi yokmuş. :)

 Konu nereye gitti yahu. İşteydim işte.

 Dolaplardan birinde bir asistan önlüğü zar zor buldum geçirdim üstüme. İki tane ben girer önlüğün içine ama ne yapalım bahtıma o çıktı. Kardeşim epey dalga geçti benle, bir de "abla sen kilo mu aldın" deyince önlüğün biletini kestim ve dolaba geri astım. Sonrasında daha küçük ama yine bana büyük gelen bir önlük bulup onu giydim. Pınar Hanım'dan vizeyi alınca içim rahat etti. "Çöp kadın" diyor bana iki gündür. :)

 İyi kötü geçiyor iş yerinde saatler. Bu akşam üstü pek bir hareketli oldu ama. Zira peşime takılmayan bir hasta yakını kalmıştı o da oldu. İnsanlar da tepkileri doğru tartabilse keşkem. Adım Hamide efendim. Ümraniye mevkisinde bir diş kliniğine giderseniz size gülümseyen bir asistanla karşılaşınca kanmayın. Garip manalar çıkarmayın. Tamamen prosedür gereği. Hatta arkadaşlar bir anda gerisin geri ciddileştiğim konusunda alay ettiler benimle. Durum bu kadar ciddi.

 Hasta yakını beni göz hapsine alınca çıkış saatim geldi hazır kaçayım dedim. Zira abisine içeride doktorumuz işlem yapıyor çıkması olası değil diye düşündümdü yanılmışım. Benle beraber iniyor merdivenlerden...

 Eve geldim annemle iki kelam ederkene telefonum çaldı. Açtım. "Buyrun" dedim. "Kiminle görüşüyorum" dedi karşı taraf." Hamide ben siz kimsiniz" dedim "Kamuran ben tanımadın mı" dedi. "Hayır kimi aramıştınız" dedim. "Hamide sen beni tanımadın mı şimdi" dedi. Düşünüyorum şimdi annemin yakınları var ama ne sesi benziyor ne uslubu. "Sen şimdi görümceni tanımadın mı" deyince "hayır" dedim ben de. :) Kadın çok fena halde bozuldu ve telefonu yüzüme kapattı. Azıcık daha bekleyeydi hanım efendi evli bile değilim ben ne görümcesi diyecektim. :) Gelin görümce kavgasına sebep olmamışımdır umarım. Yarın arasam mı diye düşünüyorum. Unutmazsam arayayım hatta. Yazık.. :)

 Telefonu da yüzüme kapatması çok zoruma gitti ayrıca. Ne var yani tanıyamaz mı. :)

 Son olarak tartı yanlışmış ya. Ama yine de kilo vermişim. 3 kilo eksik tartmış beni tartı.

Yorumlar

  1. Canım

    Seslenmıssın

    Merak ettım senı

    Iyısın dımı?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri