Bilgen İle


 Benim söylediğime itiraz edip de aynı şeyi ısıtıp önüme koyan ve söylerken ufacık bile yaratıcılık göstermeyen insanın varlığına şükranlarımla.

 Faydalı olduğunu düşündüğüme alayla tepki verene gözlerimi yumarak bana faydası olana akıl yoracağım şimdi.

 İş hayatında hiç bu kadar fazla teşekkür almamıştım. İş arkadaşlarımdan Bilgen'e çok ama çok teşekkür ederim. Son zamanlarda her şeyin maddiyat olduğuna artık ben de kandım. Maddiyata da bir anlamda da kandım.

 Pazar gününden beri hastayım. Rahatsız edici bir baş ağrısı yakamı bir türlü bırakmıyor. Üstüne boğaz ağrısı da eklenince kulaklarıma sıra gelmeden sağlık ocağında aldım soluğu. Doktor hanımdan da ricada bulundum. Gömülü dişlerim var benim. Uşak'a ders kaydına da gitmem gerekiyor. Rapor yazar mısınız bana diye. Sağ olsun hemen kabul etti. Okulumu aradım, eğer sistem değişmedi ise sorumlu hocamla beraber oraya gitmeden halledebileceğiz konuyu. Doktora da minnettar kalacağım.

 Dün yine lise arkadaşlarımla son buluşmalardan birini yaptık. Didem'de kaldık. Onların da ders kayıtları vardı ve sistemin abukluğundan onlarda nasiplerini almışlardı. Akşama doğru pes edip kendimize vakit ayırdık. Üzerimde epey bir kırgınlık olmasına rağmen yanlarında olmak istedim ve hazır çiğ köfte yoğurduk. El emeği göz nuru. Midemle bozuştuk biraz ama büyük bir sorun çıkarmadı bana. Onu duymazdan geldim de denebilir. Eski videolarımızı izledik yenilerini ekledik. Güzel vakit geçirdik. Ben harç paramı yatırmak için eve erken gelmem gerekti. Zaten kırgınlığım da epey arttı. Eve gelir gelmez tutuşturdum babamın eline iki güzel söz bir öpücükle sağ olsun hemen gitti yatırdı harcımı. Bankaya gidip sıra bekleyecek gücü göremiyordum kendimde.

 Eve geldim karşımda sehpanın üzerinde mavi poşetimsi bir şey duruyor ama hiç ilgilenmiyorum. Pınar'ın bir şeyleridir diye düşünüyorum fikrimce. En sonunda sormak aklıma düştü. Pınar Bilgen abla sana göndermiş deyince hemen tahmin ettim ne olduğunu ama böyle bir şey yapacağı da aklıma gelmemişti. Okumak istediğim bir kitabı bana hediye etti. İçine de yazdığı not epeyce utandırdı beni. Gören de yazı yazanın ben olduğunu sanır.

 Bilgen'ciğim çok sevindim mutlu oldum ve daha nicesi. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri