Okuma Saati

 Seri katil olasım geldi. :)

 Bir arkadaşım sağ olsun bana 5 adet kitap gönderdi. Sınav dönemine geldiğinden bitiremedim. Bir aydan fazla oldu elime kitaplar geçeli. İki tanesini okudum. Birini şimdi bitirdim. İlk olarak ilk okuduğumun değerlendirmesini yapayım.

Salkım söğüt.


Kitabı üslup olarak beğendim. En başında böceklerden sıkıldıydım bırakıyordum ki bir bayanın hayatına giriş yaptı. Sevdim dedim heyecanla gidiyordu tam bayanın hikayesi ortada kaldı bir sürü kadın girdi araya. Bir çok hayat hikayesi. Kendimi kadın programında gibi hissettim, üzgünüm. Yarım bıraktım. Hem de bitimine çok az kala. Bunu yaptım. Kıydım emeğe. Belki yıllar sonra dönüp hakkını veririm.

İkinci okuduğum kitap ise Aşk'a Tutunmak


 Klasikleşmiş bir aşk hikayesi okumaktan korktum kitabı elime aldığımda. Baktım felsefeye giriyor, sevmeye başladım. İlerledikçe Kemal'in ruh halini sevdim ne yalan diyim şimdi. Kendimde katil olabilecek potansiyel gördüm ama yine büyük kocaman bir öfkeye ihtiyacım var. Tüm yaşanmışlıklarımı toplasam yine de o kadar büyük öfke elde edemem. Kemal'e bir gazete haberi yetiyordu. Yani bu kitaptan da hiç cinayet beklemiyordum. Cinayette kelimemi adam seri katil. Kitabın tanıtımında yazmasına rağmen ben ısrarla beklemiyorum işte. Bu neyin inadı bilmem. Bu adamlardan hiç biri katil falan olamaz. Annemin kızıyım biri karşıma çıkıp iki süslü kelam etsin hemen kanıyorum. :) Şimdi durup durup o zaman şu da yakışıklı oluyor şu da şöyleymiş diyorum. Açık arıyorum ama bulamadım henüz. Öyle cinayetti aksiyondu pek de sevmem kitaplarda. Ama severek okudum bu kitabı. Kitabın sonunu başını ortasını hiç anlatmayacağım. Belki ufacık da bir ihtimal olsa biri okumak isteyebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri