Böcek

 Sınavdan çıktım bu gün arkadaşlarımdan bazıları da benim gibi bütlere kalmışlar. Evlerinden yeni geldiklerinden okulda görüşebildik. Her ne ise çıktık sınavdan kantine gittik oturuyoruz. Böceklerden hiç haz etmiyorum. Küçükken, küçük dediğimde 16- 17 falanım kuzenimin beni ölü böcekle korkutmuşluğu vardır. Bir defasında da yine ölü böcek görünce ağlamıştım. Tiksiniyorum ne yapayım.

 Bu gün de kantinde otururken yerde böcek gördüm ufak. Merak etmeyin ağlamadım arkadaşım Murata ayağını çek böcek geliyor dedimdi biraz tedirgin bir sesle. Karşımda oturan bayan arkadaş ayağını basmasıyla öldü. Ölü gördüm ya böceği ağlamaktan beter bir tepki verdim. Yaşayabilirdi. Ölmesi şart değil yani.

 Sonra ne var işte ne korkuyorsun dedi. Ben de sevmem pek diyecek oldum ki. O da seni sevmiyor belki içinden kocaman bu kızın ne işi var yolumda diyor belki demez mi... Ne diyeceğimi de şaşırdım.

 Bu saat olmuş böceklerden kurtulamıyorum. Yatağıma kamp kurdu bir tanesi gitmiyor. Öldü mü yaşıyor mu bir türlü anlayamadım saatlerdir duruyor orada. Asıl böcek benim yatağımdan çekilse diyorum ben de şimdi o kıza. :))

 Şunun tipe bakın yahu. Ya da bakmayın. Nasıl desem bilemedim. Kötü işte. :(

Yorumlar

  1. ben bakarken bıle fena oldum

    cunku cıddı bır bocek fobım var
    gordum mu kendımı kaybedıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl bakılır şuna ya..
    Sevenleri de var bir de.
    Benim içim almıyor işte.
    Bakmadan aşağı iniyorum ben sayfada, görmezden geliyorum. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri