27 Haziran 2012 Çarşamba

Bit Bit

 Bütün enerjim söndü yine. Hayır zaten yoktu da, bu gün gittim enerji içeceği aldım kendime. Sanırım biraz kimyasal olmadan hal olmayacaktı bu iş. Bir kaç yudum aldım, hiç bir etkisi olmadı. Alkol değil he :) kullanmam sevmem. Felsefem gereği hoş karşılamam. Sporcular için önerilen bir şey. Markette dolanırken gözüme çarptı da aldım öyle. Mutluluk verir de belki konsantrasyonum artar diye falan filan...

 Ne çok şey yüklemişim meğerse bu içeceğe ben. Tatlı su gibi bir şey başka da bir şeyi yok. Zaten artık kendinden geçmiş, ağrılarına bağışıklık kazandığım bir mideye sahibim. İyice ümidini kesti benden. Zavallı...

 Ben aslında şey diyecektim. Ne kadar iyi ezber yapabiliyorum yarın o ölçülecek. Ona kızdımdı biraz. Sabahın 09:00'unda belki iş hayatında özel sektörde yer alacağım almasam da ve ezberlediklerimin zerresini bile hatırlamayacağım bir iş için okula gideceğim. Şimdi doğurduğu sonuçlar; işe yaramayan bir mide. Beyin hücrelerime acıyorum. Bazen de diyorum ki Hamide zaten çoğunu kullanmıyorsun ölsünler. Bir de sabah uyanamam diye uyku tutmuyor en son uykuya dalıyorum oldukça geç bir saatte. Kabuslarla defalarca uyanıyorum sonrası. Hayır değse bari. Harf not falan da istemiyorum. Valla bak. Gül gibi, mis gibi CC dururken. Fazlasında gözüm yok.

 Ey Allah'ım ya. Ne hallere düştüm. Not peşine düşen biri değildim ben. Vermezse vermesin bana ne, nasılsa geçerim derdim. Ondan kalsam da geçiyorum derdim. Şimdi nerdee. Geçemesem seneye takılacak peşime yüzsüz.

 Evimi özledim evimden ziyade kardeşimi özledim, annemi özledim. Özledim oğlu özledim. Bitsin artık şu işkence.

 Milletin kalbi facede paylaşmışlar büt büt atıyormuş. Benimki bit bit atıyor yalan yok. :))

2 yorum:

  1. kıyamam sana

    bugun senden ıyı haberler beklıyorum
    bılıyorum oyle de olacak:)

    optum cok

    YanıtlaSil
  2. ÖYküü.. :(

    Kendime olan güvenimi kaybettim ben.

    YanıtlaSil