Deliler Günü

 Efendim pek muhterem annelerin günü ile ilgili bir kaç kelime not düşeyim dedim. Hala üzgün ve kırgınlığım hat safhada olduğundan duygusallığa yer olmayan ben de üstüne bir de acımasızlık eklendi. Her ne ise konuya döneyim ben.

 Ne yani ben şimdi annemi bir gün mü seviyorum demiyorum. Demiyorum demiyorum ama bunu diyenlere pek uzak olduğum da sayılmaz. Manâsız bir gün baştan aşağı. Anneler günü ve bütün özel günler.

 Telefonu elime alıp da klişe bir kaç söz ile ölçülecek olan sevgiye ihtiyaç duyulması ne acı! Değeri ölçülebilen hediyeler... Veya değeri ölçülemeyen sanılıpta bu güne has toplumsal baskılardan dolayı yapılan bir takım eylemler.

 Şimdi bu tarz özel günler de özel günümüz anne olduğundan örneğimiz de anne üzerinden olacak ki annesi hayatta olmayanların yok yere yaşadıkları var. Var oğlu var...

 Şimdi yazdıklarıma bakınca da pek bir boş görünüyor. Kafamdakileri aktarmakta sıkıntı çekmem kızgınlığımdan ötürüdür affınıza sığınaraktan.

 Deliye her gün bayram misali her gün anneler günüdür efendim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri