Tekboynuz

 Kârdayım efendim. Böyle pembe masallara, dileklere itibar etmemekle beraber dilime almadan edemiyorum. Sevgimi belli eden biri değilim. Bu sebeple kelimeleri süslemem gerekiyor ama aklıma ilk gelen şeyi söylediğimden bu konuda da başarılı değilim. Ben diyorum zaten kendime odunsuyum diye. İşte süslemem de bu kadar oluyor. Odunsu da nedir yahu. :)

 Her ne ise, güzel bir dilekte bulunmak istedim dün. "İyi geceler, rüyanda kelebekler gör" dedim bir arkadaşa. Galiba başardım ben bu işi. Ucundan kıyısından yakaladım bir şeyler ve karşılığı güzel oldu. Cici arkadaşım da benim rüyam da unicorn görmemi diledi. Dilek bu sınır konulamaz öyle değil ya. Ama neymiş bu unicorn bir araştırmaya koyuldum.

 Tek boynuzlu at imiş. İlkten resimlerine baktığımdan gerçekte var olduğunu düşündüm saf saf. :) Sonra vikipedi bilgilendirdi beni sağ olsun. Mitolojik bir kavram olmakla beraber gerçekte varlığı da şaibe de. Saf ve masum olduğuna inanılıp bu sebeple sadece bakire kızların yanına yanaşırmış. Garibim bu sayede yakalanıyormuş ancak. Kelime kökeniydi, hangi dönem de nerede yaşadığıydı google'da mevcut.
Meraklısına: http://tr.wikipedia.org/wiki/Tekboynuz
Kısa günün kârı bir şey daha öğrendim. :)

Rengi de beyazmış oy canım benim. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri