Sümbül, Deprem ve Buluş Üçlemesi

Efendim Uşaktan bildiriyorum. Deprem oldu saat 13:13'te.

 Öyle odayı toparlar iken Tûba "sümbül ucundan çiçek açmış" dedi. Çocuklar gibi sevindim vallahi. Renk geldi hayatıma derkene ben ayakta idim Tûba oturuyordu. Deprem oluyor dedi. Baktım su sallanıyor ardından lamba. Tûba: "Hayatımıza tektonik de olsa bir hareketlenme geldi." dedi. Haklı şimdi ne diyeyim. :)

 Ufak çaplı idi belirteyim. 4.2 diyor kandilli. Bir de Uşak'ın adı hiç anılmıyor ama biz de yaşıyoruz o anları biline.

 Ben de bir kaç saat sonra annemi aradım. Ne yapalım sallanıyoruz öyle deyince anlamadı. Sonradan anlayınca korktunuz mu gibi sorular birbirini izledi. Korktuk diyemedim. Korkmadık da diyemedim değişik bir durum oldu. Annem şimdi saat başı bir bahaneyle arar. Kontrol için aradığını ikimiz de biliyoruz fakat niyeyse şunun için aradım, bunun için aradım diye eklemeden kapatmıyor telefonu. :)

 Ve bir de uzun zamandır aradığım bir yazar vardı sitelerden birinde görmüş idim. Sonra kayboldu ortalardan. Bu gün buldum onu. Hemen mesaj attım o mu değil mi diye. Ufak bir karşılıklı soruşturma ile sonuca bağlandı. Aradığım kişi imiş. Çok mutlu oldum.

 Dersler var bir de. Çok çalışmam gereken. İstek var bu sefer. Sınavların tarihi belirlenmedi henüz. Yakındır. Vizeler beklemesin beni. Bekleyince iyi olmuyor. Ben çat kapı gideceğim. :)

 Güzel kalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri