Sevinç, boğaz...

 Hayali bir kahraman oluşturup benim de, şu dersler canımı sıkıyor Olric diyesim var ve bütün sorumluluklarımı ona yükleyesim. Böyle şahane bir gün de keyfim tadım kalmadı hiç. Vizede yüksek puan aldığım derslerden hiçbir bilgi hatırlamıyorum. Amacım ezberleyip sadece o dersi geçmek. Öyle ki yüksek puan aldığım bir dersten üzülür oldum. Bu sisteme biraz daha fazla boyun eğmiş hissettim kendimi. Biraz daha aptallaşmış. Bazı kesimlerce de aldığım? puan, kazandığım konum ve elde ettiğim gelir kadar sevileceğimin, önemseneceğimin vs farkındalığı..! 
 Aslında ciddi ciddi bana kalsa okumam. Vallahi de okumam billahi de. Okumaktan kastımı anladığınızı umuyorum. Ve üzülüyorum bazen insanlar kazandıkları statülerin içlerine sığmaya çalışıyorlar. Yazıklar olsun. 
 Neyse size Uşaktan kar görüntüleri sunayım ve susup boyun eğeyim. 





Umutla kalın diyorum.. :(

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Mesai Arası 3

Pamuk Şekeri