Olay Var

 Bu gün karışıktı bu şehir birazcık. 
 İlk finalden çıktım ve merkeze indim. Malum çok şahane yurdumun beni aç bırakarak -mutfaktaki su da soğuk- alnının teriyle kazandığı aylık taksitini yatırmak için bankamatiğe doğru ilerliyordum. Parti sınavımdan çıkmışım ve malum komünizmi anlatmışım. E biraz merakta var baktım meydanda birilerinden ses geliyor. Hamide koş bloga malzeme dedi içimdeki ses hem kamu okuyordun biraz güncel ol dedi bir diğeri onu geliştirir nitelikte. Gittim hemen telefonumu aldım elime ve bir fotoğraf çektim anı ölümsüzleştirmek adına. 
Bir grup liseli hepsi erkek(?) ilk önce tekbir getirdiler sonra birilerini kahrettiler. Ben ne oluyor anlamaya çalışırken önlerine metin verildi çocukların ve o metinleri okudular. Ben liseye giderken öyle cümleler kuramıyordum. Ermeni soykırımından bahsetti. Derdi anlaşılmıştı. Sonra kendi geçmişlerine bakmalılar tarzında sözler duydum. "Okutturuldu." İç siyasete de girmişlerdi sloganlarda. Ben fotoğraf çekerken bir fotoğrafçının objektifine yakalandım iyi mi. :) Etrafa pek kimseyi toplayamadıklarından iki üç kişinin arasından bakarken tam ortasında yer aldım karenin sanırım. Kendimi gazetelerde, dergilerde, parti resimlerinde görürsem şaşmam. 
Yazık diyorum gençlere. Kendilerini kalıba sığdırdıkları için. O kağıttakileri anlıyormuş gibi okudukları için, belki de anlıyorlardır. Yargılı olma Hamide diyerek bitiriyorum sözü.

Yorumlar

  1. eyvah eylemlere de katılıyosun dimek.. ben didimdi bu kadaaa dalıveeeme gominis olup çıkaaasın didimdi.. ah gaaali..

    YanıtlaSil
  2. :))) Evet yedim artık gominis damgasını. Sokakta da alnımda yazıyormuş edasıyla gezsem mi. Bazı militanlar gibi kollarımı da kabartayım dicem ama gominizme ters. :)

    YanıtlaSil
  3. bıyık bırak dicem ama hem modası geçti hem de o hepten ters :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pamuk Şekeri

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Ferah Uyusun Ruhun...