Bir Melek Daha

 Şimdi benim bir tane Deniz ablam var daha evvelde bahsetmiştim. Annemin pek değerli manevi kızı. Benimse yaşıma başıma boyuma posuma kısacası kendime bakmadan kıyasıya inatlaştığım ablam. Ve pek değerli takipçim. Bebek bekliyor kendileri. Sevmeye varım.:)
 Benim de kafamı kurcalayan bir soruya bu gün parmak bastı kendisi ve bebeğimle benim aramdaki ilişki nasıl olur diye bir soru yöneltti. Bende istek üzerine aldım elime kağıt kalemi. -ne kağıdı ne kalemi geçtim tuşların karşısına- 
 Dedim ki içimden benim gibi bir evladı olursa eğer çok üzülürüm. İnanın üzülürüm. Mantıklı olmak gerekirse, malum ben kötü bir evlattım. Çok üzerim yani; çocuğu üzer, üzülmesini istemem. 
 Ablam ve bebeği
 Şimdi o evlat bence şanslı olduğu kadar bahtsız yavrucak. Neden mi? Hemen açıklıyorum.* Fazla korumacı olacağından çocuk sıkılacak. Bütün bahtsızlığı bundan ibaret. 
Zeki bir anne olacağından evladı saçmalayamacak. Şimdiki gençlerin halini gördükçe geleceği hayal edemiyorum. Allah'tan şahane bir annesi var da yavrucak için seviniyorum. Sonra böyle ayrıntılarda takılı kalacak çocuk ve büyük ihtimalle geleceği bir filozof bekliyor. Anneye çekerse eğer vay haline ki sormayın çok sevilecek. 
 Kafamda canlanan bir anne profili var ama uçları sonuna dek açık. Tam olarak kestiremiyorum nerede ne tepki verir. 
Ben de yaptım evet. Yargılarımla gelecek sundum doğmamış bir bebeğe. Hayal dünyamı besledim. Sen de bu sözlerin farkına varacaksın anne okurken. Özür dilerim melek.
Bak öyle artık hemen gel gibi şeyler söylemiyorum sana. Sen ne zaman istersen o zaman gel olur mu? Ama hani çabuk gelsen fena olmaz anneyi birlikte kızdırırız.:)
* Tamamen özneldir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pamuk Şekeri

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Ferah Uyusun Ruhun...