Vizeler ve Hamide

 Bir hafta sonra da böyle umutvari olmak dileğiyle...


 Bayramda çalışırım bayramdan sonraki bir hafta olan sürede çalışırım derken vizeler geldi. Ve bende son gün çalışanlar kategorisine kendimi layık gördüm. Şimdiye kadar iyi gitti sınavlarım. Onbir dersten henüz üçünü atlattım.Önümdeki sınav tablosuna  baktıkça içim kararıyor ne yalan söyleyeyim. Vermeliyim şu başıma dert olan derslerimi. 


 Ezberci sistemde öğrendiğim ne var? Bende işten zevk almaya çalışıyorum. Grup çalışmaları yapıp hepsini ezberleyip sorulu cevaplı çalışırken bilmek hoşuma gidiyor. Kimse tarafından hatırlanamayan sorunun cevabını bildiğimde bildiğiniz ilk okul öğrencisi oluyorum sevinçten. Fakat bu gün sınavda bildiğim sorunun cevabını yazmayı unutunca nasıl canım sıkıldı bilemezsiniz. Hamide özüne dönecek zamanı buldun dedim.


 Ben olayı abartıp Tûba'nın da derslerine kafa yordum. Önden gidiyorum seneye hazırlık. :)
 Bu arada benim güzel bakışlımın sevilme fobisi olduğunu farketmiş bulunmaktayım. Aşırı sevgiden  bunalıyor.Fakat şöyle bir çatışma da yaşanmamış değil; geçen gün bizim kız derse gitmişti sabahtan bende aylardan sonra odadan adım atmış ve arkadaşıma ders çalışmaya gitmiştim. Akşam dersten sonra tekrar arkadaşıma gittim ve çalışmaya devam ettik yurda da geç geldim. Bir günüm sanki birkaç gün gibi geldi. Nasıl özledim Tûbamı. Sanıyorum ki oda özlemiş. 
 !?:)

Yorumlar

  1. var efendim var artık fobi mi neyse! :)))
    !?; ivit ben de özledim. <3 (kalp oluyor bu :))))

    YanıtlaSil
  2. An itibariyle bende de fobi oluşmuş bulunmakta.:))
    Cezalarımdan korkar oldum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Pamuk Şekeri

"Hay Aksi" Eseri Üzerine

Ferah Uyusun Ruhun...